رییس کل دادگستری استان کرمان:

دستگاه قضایی، مددیار دولت در مهار تورم و رشد تولید خواهد بود 

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه مقامات قضایی در میانه میدان عمل تحقق شعار سال نقش آفرینی می‌کنند، گفت: دستگاه قضا مددیار دولت در مهار تورم و رشد تولید خواهد بود.

حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی در محفل انس با قرآن که با حضور کارکنان قضایی و اداری شهرستان زرند و خانواده‌های آن‌ها و مسئولان شهرستان‌های کوهبنان، زرند و راور برگزار شد، گفت: دستگاه قضایی استان کرمان بر مبنای تجربیات سال‌های گذشته خود در حوزه حمایت از اقتصاد مقاومتی و مبتنی بر برنامه‌های موردنظر در سال ۱۴۰۲ به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)  مبنی بر «مهار تورم، رشد تولید» مددیار دولت خواهد بود.

او  افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی)  در سال‌های اخیر همواره بر موضوع اقتصاد تاکید داشته اند و امسال نیز موضوعاتی مانند: مهار تورم، رشد اشتغال و تولید مورد تاکید معظم له قرار گرفته است که دستگاه قضایی در مسیر اجرای این تاکیدات گام بر می‌دارد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه دادگستری کل استان کرمان، اقدامات خود در حمایت از تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی را از سال‌ها قبل آغاز کرده و در این زمینه ضمن گره گشایی از مشکلات فعالان اقتصادی، تجربیات بسیار خوبی حاصل شده است، تصریح کرد: قوه قضاییه، طی امسال با بهره گیری از تجربیات موجود به دولت در مسیر تحقق شعار سال کمک خواهد کرد.

او  تصریح کرد: دادستان‌های استان کرمان در حوزه مهار تورم و توسعه اشتغال نیز در میدان عمل خواهند بود و به سازمان‌های دولتی در این مسیر کمک خواهند کرد.

حجت الاسلام حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات و خدمات قضات، کارکنان قضایی و اعضا ودبیران شورا‌های حل اختلاف شهرستان زرند، بیان داشت: امیدواریم با تداوم تلاش، پشتکار و جدیت کارکنان قضایی و اداری شهرستان زرند برای اجرای اولویت‌های موردنظر قوه قضاییه گام برداشته شده و خدمات ارزشمندی به مردم انقلابی و مومن این شهرستان برداشته شود.

او بر بهره گیری از ظرفیت‌های ماه مبارک رمضان تاکید کرد و تصریح کرد: ماه مبارک رمضان به حرمت قرآن کریم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید بهره‌های معنوی این ماه پربرکت در سایر ماه‌های سال نیز تداوم یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار